Subject: FW: Liiklusvälise teabevahendi riigitee kaitsevööndisse paigaldamise nõusoleku taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 14:50:30 +0200

Saatja: Madis Idnurm <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: reede, 8. november 2024 13:41
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusvälise teabevahendi riigitee kaitsevööndisse paigaldamise
nõusoleku taotlus

Lugupeetud Jaan Saia

Kavandame Harku vallas novembris elanikuks registreerimise kampaaniat koos
välireklaamide paigaldamisega avalikku ruumi. Kuna ühe reklaamtreileri
asukoht jääb osaliselt riigitee kaitsevööndisse, siis saadame Teile
taotluse selle paigaldamiseks avalduses märgitud asukohta. Samuti lisame
kirjale teabevahendi asukoha kaardil ja reklaami kujunduse. Viimane on
tööversioon ja selle juures võidakse teha mõningaid muudatusi.

Lugupidamisega

Madis Idnurm
kommunikatsioonijuht

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5197 3580
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav SIIT
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.